anoniem Geplaatst: 23 oktober 2003 Delen Geplaatst: 23 oktober 2003 Ik wilde ff weten of de creative zen (nx) nu wel of niet als hardeschijf te gebruiken is, ik hoorde namelijk iets dat je alleen met een speciaal programma er muziek op kunt zetten en niet zoals bij archos (als je archos in usb poort stopt wordt het herkend als hardeschijf). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2003 ik gebruik hem wel voor de opslag van data. hij word gewoon in windows herkent als een verwisslebare schijf. alleen kun je hem niet zomaar op een andere pc zetten tenzij alle benodigdheden daarvoor zijn geinstalleerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2003 Als ik em bij iemand met XP erin duw wordt ie dan ook herkend als hardeschijf?. (Ik ken iemand met een archos en die doet het bijvoorbeeld meteen bij mij). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 bij mij werkt dat niet. als ik hem zonder geinstalleerde driver aansluit op een andere pc met XP wordt hij niet goed geinstalleerd en kan ik er niks mee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen