anoniem Geplaatst: 22 oktober 2003 Delen Geplaatst: 22 oktober 2003 type: Li-Ion Pack capacity: 4400mAH Number of cells: 8 Package config.: 4 cells in series, 2 in parallel Package voltage: 14,8V Hoeveel uur moet z'on accu meegaan? Is het een goede of slechte accu? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2003 Mag ik vragen in welk apparaat je deze accu gaat gebruiken, ik neem aan een laptop? Hoeveel uur een batterij mee moet gaan is moeilijk te zeggen, dit hangt dus af van het apparaat waarin je de accu gaat installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2003 Hangt helemaal af van de rest van de laptop. "Normaal" met een gewone desktop processor (is de goedkoopste oplossing) moet een accu een uur of twee meekunnen. De "mobile" processors, met stroombesparende functies, halen wat meer tijd uit een accu en de Centrino processors moeten tot 5 uur kunnen halen. Maar daar betaal je dan ook voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 Het klopt, het is een laptop batterij. Kan iemand voor me uitrekenen hoeveel uur het zonder netstroom kan uithouden? Het is een Centrino 1,4 ghz laptop met 512 2100PC DDRAM (?) en 15" TFT. bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 beetje vaag he??!! hangt erg af van het gebruik, als ik mijn laptop 'zwaar' gebruik doet hij het 2 uur. maar op energiezuinig (minder helder scherm, schermuitval na 1 minuut, slaapstand, harde schijf uitschakelen, minder processor gebruik) denk ik wel minstens 3 uur. ------------------------------------------------------------------ mijn config: P4 2,6 512 DDR 15" tft Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 ik neem aan dat je nu een andere accu hebt? als je de specs van die accu bekijkt en die vergelijkt met die nieuwe, dan kun je ongeveer wel schatten hoe lang ie mee gaat denk ik. dus ff testen hoelang de huidige accu meegaat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen