anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Hallo ik stop opstartdisk in de diskettedriver. In me bios zet ik primary boot Floppy. En nogsteeds start ie gewoon windows op terwijl ie in dos moet komen zodat ik kan formateren heeft iemand enig idee hoe dit komt ??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Heb je al een andere bootdisk geprobeerd? Eventueel kun je er eentje downloaden via www.bootdisk.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Ik ben al iets gevordert met mijn onderzoek. Als ik gewoon in windows ben en er een schijfje ingooi dat pakt ie die niet. Hij zegt gooi een andere schijf of geschikt medium in de drive. En dat zegt ie bij alle schijfjes terwijl die schijfjes het op andere computers wel doen. :S Iemand enig hoe dat komt ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Het lijkt me dat je floppy-drive gaar is. Verwijder hem eens uit apparaatbeheer en start opnieuw op. Misschien dat het helpt... Check eventueel de kabels en aansluitingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2003 Uit apparaatbeheer verwijderen is zinloos, aangezien de floppydrive bij het booten al niet werkt. Verwissel de drive eens met een drive uit een andere pc, indien dat werkt is je floppydrive overleden, zo niet dan is de controller (of de kabel) gaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2003 Soms is de voedingskabel of de platte 34 polige floppy kabel niet (goed) aangesloten. Even controleren. Gaan er wel ledjes branden? En hoor je geratel als Windows of de computer toegang zoekt tot het diskettestation? Ook bij het opstarten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen