anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 ik heb een benq 48x16x48 brander maar de laatste tijd lijkt het net of hij geen lege cd's meer kan lezen. Zou een lens cleaner misschien uitkomst bieden? of hebben jullie misschien andere suggesties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 Ander merk CD's geprobeerd? Het ding is snel dus recent en valt nog in de garantie. Ik zou ermee teruggaan als ie moeilijk blijft doen, en niet zelf gaan prutsen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 LEGE cd's lezen? :o Je bedoelt herkennen, of meen je dat echt van dat lezen? Helemaal eens met Brigitte W, naar je handelaar ermee, als er nog garantie op zit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2003 lege cd's herkennen inderdaad, ander merk cd's heeft geen enkel nut. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2003 [quote:403a390fe9="oegje"]lege cd's herkennen inderdaad, ander merk cd's heeft geen enkel nut.[/quote:403a390fe9] Juist wel. Niet elke brander lust elkmerk cdr Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2003 We weten niet, of oegje tussentijds van merk cd-r is veranderd. Danwel, dat het merk cd-r zelf is veranderd van samenstelling in de tussentijd. Misschien moeten we spreken van het feit, dat niet elke willekeurige samenstelling door elke brander geaccepteerd wordt en dus is de opmerking van Brigitte W en Bosje terecht. Niet geschoten is altijd mis. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2003 ik heb al verscheidene merken geprobeerd met elke keer hetzelfde resultaat:S. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2003 Terug naar de winkel dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2003 nou dan gaan we dat maar doen heh... ff de bon en het garantiebewijs zoeken. dank jullie allen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen