Ga naar inhoud

Brander overleden of toch iets anders??

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een sony 4x4x24 brander. Een beetje traag, maar heeft me nog nooit in de steek gelaten. Tot voor kort dus...... Sinds enkele dagen loopt de computer vast als ik wil branden. Zelfs op de 'veilige' manier van eerst een image aanmaken en zoveel mogelijk andere programma's afsluiten gaat het mis. Simuleren gaat wel ok. Om uit te sluiten dat het programma moeilijkheden heeft, heb ik winoncd 3.6 en nero burning rom 5.5 beiden geprobeerd. Heeft iemand van jullie een idee? Athlon 850 Abit Kt7a 512 MB 133mhz Hercules Prophet 4500 Maxtor 8.4 GB
Link naar reactie
Welke windows gebruik je? Kan het soms zijn dat je brandsofware of andere sofware pas hebt verwijderd dat het daardoor fout gaat. Als je windows er al een paar jaar op heb staan of zo, installeer het dan eens opnieuw met alle goede drivers en dan proberen te branden voordat je alle andere software erop hebt gezet, als die het dan doet weet je dat het niet aan je brander ligt. Zo traag is die brander nou toch ook weer niet, bij jou lukken waarschijnlijk wel altijd alle cd's.(behalve nu dan :lol: ) Ik ben ook nog steeds een voorstander van het trage branden, dan heb je tenminste goede cd's, en dat gezeur over te weinig tijd en zo.... Dan zet je hem toch gewoon aan onder het eten of zo( na ja laat ik maar stoppen, ga een beetje off-topic :D )
Link naar reactie
[quote:f5d6bf4920="JoeCorp"]...Om uit te sluiten dat het programma moeilijkheden heeft, heb ik winoncd 3.6 en nero burning rom 5.5 beiden geprobeerd. ...[/quote:f5d6bf4920] Twee brandersoftwareprogramma's geeft wel vaker problemen. Verwijder ze allebei, en veeg het register ook ff schoon. Installeer dan EEN van de TWEE, dus niet allebei :D , dan kan het opgelost zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...