anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 ik heb hier nog een hele oude pc liggen met een 48x cdrom drive en die vind ik wel interessant. tis zo een die op zn kant ligt. MAAR. er is een probleem. de voorkant zit helemaal vast aan de behuizing. er zitten wel 2 slotjes op de voorkant, eentje voor de drive en de andere zit bij de aanuit knop en reset / turbo enzo, heeft iemand ook zo'n kast want ik krijg hem niet open. als ik de schroefjes los heb gemaakt wil de kast maar voor een cm open en anders wordt de cdrom en harde schijf aan stukken gereten, echt stom wie maakt nou zo'n (...)kast?! ik heb de slotjes al omgezet, en toch krijg ik hem niet open, weet iemand anders hoe dit moet???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 Een breekijzer ertussen zetten en gewoon grof geweld gebruiken :lol: Nee maar ik zou het ook niet echt weten, daarvoor zou ik de kast moeten zien, maar als het echt niet lukt zaag je hem ff open aan de bovenkant. Eventueel slijpen, dan ken je niet te diep gaan 8) :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 goh is een id, hij heeft al in geen jaren meer aangestaan dus hoef niet bang te zijn voor hoogspanning, ik ga hem denk ik maar ff langsbrengen bij een zaak, misschien weten ze er daar wat op. laters... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 :lol: Tsja of je moet het ff vragen aan iemand in je kennissenkring of zo, misschien die wel handig is met dat soort dingen. Ik zou het eerst zelf nog ff proberen voordat je hem langs brengt bij een zaak, dat is meestal niet gratis :wink: Maar kijk wel uit voor de hoogspanning :wink: :lol: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 Je moet gewoon ff de tijd nemen om te kijken hoe hij open moet. Ik krijg hier ook geregeld kasten uit het jaar 19-Noach en denk what the F#$k. Maar al ik dan de tijd neem gaat hij altijd open en dan zonder zaag, breekijzer of slijptol. Hij moet tenslotte ook weer netjes dicht gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 De vraag is even of de kast/computer heel moet blijven? In principe zijn de oude slotjes wel open te maken met het juiste gereedschap of "toevallig" passende sleutels. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen