anoniem Geplaatst: 15 oktober 2003 Delen Geplaatst: 15 oktober 2003 Beste forummers, Een vriend van mij gaat binnenkort op een woonboot wonen en nou wil hij daar graag ook internet. Nu is het niet mogelijk om daar ADSL of kabel te nemen dus ik heb zitten kijken voor een oplossing hiervoor. Ik zag op de site van MyCom een W-LAN antenne staan nou is mijn vraag: kan je hiermee er voor zorgen dat hij internet heeft op z'n woonboot en is dit een btje makkelijk mbt installatie enzo. Zijn er ook nog andere opties om voor internet te zorgen? (sateliet bv) (momenteel heeft hij kabel internet bij zijn ouders) Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2003 Sataliet of straalzender is zeker mogelijk. WLAN is alleen mogelijk indien in de direkte omgeving wel een aansluiting met internet beschikbaar is. Hoe groot die afstand is, hangt af van de sterkte van de zender/ontvanger. Voor een WLAN zal dat niet zo'n erg grote afstand zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen