Ga naar inhoud

Complete Harddisk met besturingssystemen Clonen


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem! Ik heb een Harddisk met verschillende besturingssytemen (gemaakt met Partition Magic 7.0). Daarop staan 2 besturingssysteen n.l. Dos6.22en Windows 98. Beide systemen zjm te booten met Bootmagic. Deze harddisk (1.2Gb) is te klein geworden, zodat ik deze graag over wil zetten naar een grotere harde schijf (80Gb). De data op deze harddisk is erg belangrijk en mag dus niet verloren gaan. Op de DOS-partitie staat bijvoorbeeld een wat oudere boekhouding waarvan geen backup beschikbaar is. Op de Windows partitie staan dokumenten die bewaard moeten blijven. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit varkentje kan wassen??
Link naar reactie
[quote:61343c28e7="gerben"]Zowel met Ghost als met DriveImage kun je een schijf in zijn geheel kopiëren. Tijdens het overzetten kun je de grootten van de diverse partities zonodig aanpassen.[/quote:61343c28e7] Hoe doe ik dat? Kan ik Ghost op een floppydisk zetten en dan vervolgens opstarten met deze floppydisk en de eerste harddisk in z'n geheel naar de nieuwe harddisk overzetten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...