anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Wie kan me helpen? :( Zo nu en dan werkt 't toetsenbord niet goed, d.w.z. dat als ik de tekens boven de getallen wil hebben er een ander teken komt als wat op het toetsenbord staat. Voorbeeld: het teken * staat boven de 8. Het gebeurt wel eens dat er een ander teken verschijnt bijv. (. Waar kan dit aan liggen? Ik heb een Logitech nieuw toetsenbord Y-BF 38. Alvast bedankt voor je medewerking. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Ga eens naar 'Start' > 'Configuratiescherm' > 'Toetsenbord'. Kies het tabblad 'Hardware' en kijk eens wat voor type tb er is geinstalleerd. Is dit een standaard 101/102 toetsen tb? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Houdt de CTRL en SHIFT knop eens tegelijk in, verhelpt het kwaaltje :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2003 Kijk ook eens naar de taalinstelling, mogelijk heb je een NL of UK toetsenbord, en een VS instelling, of andersom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2003 Beste ... Ik kreeg van de heer wensink de tip om de toetscombinatie Ctrl Shift te gebruiken. En dit werkt perfect. Dhr. of Mevr. Wensink hartstikke bedankt. Jan Smolders. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen