anoniem Geplaatst: 13 oktober 2003 Delen Geplaatst: 13 oktober 2003 Ik heb hier een adsl-modem dat piept (het is zo hoog dat mijn ouders het niet eens horen ). Wat betekend dit?? ouderdom (kan haast niet, is nog geen jaar oud) ?? Wel is het zo dat die al vanaf januari aanstaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2003 Is het niet de voeding van het modem? Ik heb nog wel eens dat een voeding/transformator lawaai maakt. Ik denk btw dat het weinig kwaad kan. Je ouders horen het niet? Hou oud zijn ze dan wel niet? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Maar hebben hier meer mensen last van?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Waar is het modem geplaatst? Heb sinds vandaag een ander kabelmoden, die gaf ook een rare toon. Hij staat op de pc towerkast, en stond niet waterpas. Door de trilling veroorzaakt dooe de pc, begon ie ook een rare hoge toon te geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2003 Misschien staat een ander elektrisch apparaat dichtbij, dit kan ook nog wel eens voor geluiden zorgen! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen