anoniem Geplaatst: 12 oktober 2003 Delen Geplaatst: 12 oktober 2003 Mijn laptop ziet de cdrom speler wel staan in deze computer, maar als ik een cdrom wil opstarten krijg ik de melding dat het apparaat niet gereed is. Het is een oude pentium 166mhz laptop met win98 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2003 Probeer die in Dos mode te benaderen : Dus opstarten met bootflop. STop dan een echte onbeschadigde cd in die dus goed is (dus geen cdr) Probeer dan of je er iets van kan kopieren. Kan je hem niet benaderen dan is ie kaduuk denk ik. Drive not ready met een cd erin duidt daar meestal op Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2003 Heb ik ook gehad. Na schoonmaken deed ie het weer. Dus schoonmaken met een lenscleaner cd. (te koop bij de betere platen of computer zaak) Als dat niet werkt, met een lichtvochtig wattenstaafje de lens schoonmaken (wel voorzichtig!!!!!) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2003 ik heb een lenscleaner cd gekocht... en het werkte ook nog! :D Hij doet het dus weer. Bedankt voor de tip Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen