anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Hallo, Ik heb een SCSIscanner. Als ik die aan wil zetten en mijn PC (WinXP)staat al aan, dan moet ik eerst rebooten. Nu heb ik eens ergens gelezen dat er een manier is om dat niet zo omslachtig te doen, dus gewoon Scanner aan en de PC herkent 'm. Maar kan het desbetreffende artikel niet meer vinden. Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 Bij scsi gaat het in de meeste gevallen op. Bij w98se en andere is het tabblad van systeemapparaten en dan op F5 (vernieuwen) drukken. Dan vriest de pc heel effe en dan kan je het apparaat gebruiken. Dacht niet dat het voor een scanner gold, heeft te maken met de twain driver. Maar gewoon proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 [quote:a776e03194="Bosje"]Bij w98se en andere is het tabblad van systeemapparaten en dan op F5 (vernieuwen) drukken. [/quote:a776e03194] Klopt, dit werkt bijna altijd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 Bij mijn Microtek gaat dit dus niet op. Maar daar wordt wel een SCSI gesuggereerd, mogelijk, dat dat het probleem is. :o Het is wel eens lastig, maar niet onoverkomelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 Werkt dus in ieder geval voor mijn HP Scanjet 5P scanner met een NCR810 Scsi kaartje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen