anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Hoi iedereen, Ik wilde vanavond mijn Primax 4800 Direct installeren. Maar windows XP wil em niet zien.. In iedergeval problemen dus die ik met eerder windows versies niet heb gehad. Hopelijk kan iemand met een goed antwoord komen. Groetjes van mrsongman Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Een driver voor Xp is te vinden op http://www.driverguide.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 ik heb gekeken op www.primax.nl. hierstaat voor twee anderen over welke driver je moet gebruiken. voor xp de win2000 driver probeer dat eens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 [quote:28619ee9c7="mrsongman"]Hoi iedereen, Ik wilde vanavond mijn Primax 4800 Direct installeren. Maar windows XP wil em niet zien.. In iedergeval problemen dus die ik met eerder windows versies niet heb gehad. Hopelijk kan iemand met een goed antwoord komen. Groetjes van mrsongman[/quote:28619ee9c7] Geef maar op, ik heb ook mimaal een jaar zitten ploeteren met dat ding, opo verschillende fora gevraagd, maar er is maar een werkende oplossing: een dualboot met W98. Ik heb de scanner nu wel werkend, maar de kleuren kloppen niet, d'r lopen strepen door, en menu is spaans. oftwel, het wil dus niet. Maar je kunt natuurlijk altijd proberen. Kijk ff op www.driverguide.com loginnaam: driver paswoord: all Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Hoi , hij geeft nu de melding .. error 82 cannot find the scanner Hetgeen wat ik gedownd heb loopt het sluiten van installatie procedure vast. Wanneer ik dus de pc moet rebooten :-( als ik de pc heb opgestart meld ie dat een programma niet kan openen? Groetjes Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Hey nachtbraker :lol: Kijk anders bij google: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=primax+4800+xp&btnG=Google+zoeken (de eerste heb ik ook gedaan, maar werkt nu dus nog niet :( ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 sorry maar dit werkt ook nog niet... vaag.. morgen maar weer eens proberen groetjes Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 probeer vuescan eens : google of zoekfunctie gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Program was unable to open scanner ........... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen