anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Delen Geplaatst: 30 september 2003 hallo, ik heb het volgende probleem: mijn computer herkent m'n cd-r en zipdrive niet meer. ze staan niet meer bij de onderdelen bij 'mijn computer'. nochtans zitten de kabels vanbinnen juist en goed, en heb ik hier vroeger geen prob mee gehad. ik heb Windows Millennium op mijn comp staan. ik heb me laten vertellen dat het hieraan zou kunnen liggen, en dat volledig herinstalleren de oplossing is. zou er echt geen andere oplossing zijn? (ik heb al 'systeem herstellen' geprobeerd, maar dit hielp niet.) mensen die dit ook meegemaakt hebben? alvast hartelijk dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 maak eens een herstel punt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 wel Microsoft Knowledge Base Article 314060.In het kort komt het hierop neer, dat in regedt32.exe onder HKEY_LOCAL_Machine\SYSTEM\CurentControlSet\Control\Class\{4D36E965--E325-11CE-BFC1-08002BE10318 Upeerfilters en Lowersfilters dienen te worden verwijderd. Na opnieuw opstarten is het probleem verholpen. mischien dit :lol: :roll: :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 thanx voor de raad, maar ik heb al een herstelpunt geprobeerd, maar dit lostte niets op. Kheb dit probleempje een beetje te lang laten liggen, vrees ik :-? wat die laatste reactie betreft, kzal da es proberen. ksnap je theorie wel nie helemaal, maar tzal wel aan mij liggen waarschijnlijk. mercikes :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 ik ook nie maar komt van ms af database zie nr. :lol: :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 Ik heb weleens eerder gehoord dat bij ME een schone install soms de enige oplossing is. Als verwijderen in systeemapparaten etc niet helpt kan je nog het volgende proberen : Koppel de ZIP en CDR af van je systeem : IDE kabel effe los maken. STart win op, reboot 2-3 keer. Daarna ga je naar veilige modus en verwijder je in systeem apparaten alles wat nog over is van ZIP en CDR boot daarna en check weer in veilige modus of alles WEG IS. PC uitzetten en IDE kabels weer aanlsuiten. Hopelijk ziet ME nu dat het nieuwe hardware is. Als dat nog niet helpt dan Format C: (bij voorkeur 98SE of XP) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2003 ok, bedankt, kzal es zien wat het geeft. anders zal ik er ineens win98 opzetten. lijkt mij het beste. merci voor de hulp ! groeten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2003 [quote:027ddb5f8a="daxje49"]ok, bedankt, kzal es zien wat het geeft. anders zal ik er ineens win98 opzetten. lijkt mij het beste. merci voor de hulp ! groeten[/quote:027ddb5f8a] :D Na vele installaties (voor vrienden en vage kennissen) ben ik er inmiddels achter dat ME voor de meeste problemen zorgt. Als je echt niet anders kunt zul je het bij ME moeten laten. Heb je de keus uit 98Se of WinXP, dan is mijn advies om voor een van die versies te keizen. Suc6 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen