anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Delen Geplaatst: 30 september 2003 Ik heb nieuwe firmware gedownload voor een HP laserjet 2300. Dit heb ik gedaan naar aanleiding van een telefoontje met de helpdesk van HP. Zij vertelden mij dat als ik op de server de firmware opende dat dan automatisch de printer geupdate werd. Dit is niet gebeurd (heb in de configuratuie naar het versienummer gekeken. Nu wil ik de firmware handmatig sturen aan de handvan het readme bestand. Ditis de command die ik moet intoetsen: [quote:acfccffec7]copy /b FILENAME \\SHARENAME\PRINTERNAME where FILENAME is the name of the .RFU file, SHARENAME is the name of the machine, from which the printer is being shared, and PRINTERNAME is the printer's share name.[/quote:acfccffec7] Echter krijg ik de melding dat de 'specified file cannot be found'. Misschien is de naam te lang voor een dos command. Ik heb het document al veranderd in lj2300.rfu, maar nog steeds kan ie 'm niet vinden. Wat doe ik fout? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2003 probeer het eens via de HP webjetadmin.... Daar zit die optie ook gewoon in... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen