anoniem Geplaatst: 27 september 2003 Delen Geplaatst: 27 september 2003 Bij Paradigit(compu-winkel) melde ze mij dat er binnenkort een nieuwe DVD brander op de markt komt, deze zou twee keer meer data kunnen branden als de huidige branders(max 4,7 GB) Is dit waar?? Wie weet hier meer van!! En wat gaat dit geintje kosten?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2003 Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de ontwikkeling van dvd's die aan beide kanten beschrijfbaar zijn al in een vergevorderd stadium is. Potentieel zou dat dus inhouden dat je 2x 4.7Gb kwijt zou kunnen op een schijf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2003 Er zijn inmiddels al diverse leveranciers die dual-sided 4.7GB media produceren. Daarbij moet je wel rekening houden dat je de DVD moet omdraaien om de andere kant te beschrijven. Daarnaast komt ook de dual-layer DVD (9,4GB aan een kant), maar voorzover mij bekend staat dat pas gepland voor ergens in 2004 dus da's niet echt 'binnenkort'. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen