anoniem Geplaatst: 24 september 2003 Delen Geplaatst: 24 september 2003 Ik wil 256 mb-ram memory stick gaan kopen, maar omdat de 256 pro van sony bijna nergens leverbaar zijn voor een normale prijs wil ik maybe een sandisk of lexar kopen. Is dit merk ook minder goed. Bv gaat het minder lang mee ofzo. Iemand ervaring? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2003 Sandisk is zeker geen B-merk, kan je gerust kopen. Heb hier thuis ook Sandiskkaarten (smartmedia) en die doen het perfect. Bij Sony betaal ook voornamelijk meer voor de naam (bedenker memorystick). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2003 Ik gebruik nu zelf, krap een half jaar, CF geheugen van Sandisk (en nog eentje van Dane Elec) en mijn broer gebruikt al meer dan een jaar een Smart Media kaartje van Sandisk. Tot nog toe geen klachten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2003 Een hele kleine aanvulling: ik heb vandaag een probleempje gekregen met mijn 256MB Dane-Elec kaartje. Ik heb nog niet uitgepuzzeld wat er precies mis is. De camera kan een vandaag gemaakte foto niet lezen 'Corrupte data' maar kan mij wel de datum, nummer en zo vertellen. De foto's ervoor en erna lijken okay. De foto op zich kan ik NIET via een aparte kaartlezer bekijken. Het kaartje was voor gebruik met de camera geformatteerd (gisteren). De Sandisk kaart werkt nog steeds okay. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2003 En ja het dus nog een tikkie ingewikkelder: ik kan de foto wel downloaden ... maar niet rechtstreeks selecteren of bekijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2003 voor beoordeling van geheugenkaartjes kun je kijken op de bekende sites voor digicams zoals dpreview.com en steves-digicam.com Ik heb net nog even gekeken en zie dat alleen cf kaartjes en geen memorysticks worden getest, je kan wel de verschillende merken vergelijken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen