anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Delen Geplaatst: 21 september 2003 In de USB kabel van mijn MS sidewinder force feedback zit vlakbij of in de stekker een kabelbreuk. Het handigste lijkt het mij om een verlengkabel te kopen en deze door te knippen en aan de sidewinder kabel te solderen (of als dat lukt de sidewinder te openen en binnenin aan te sluiten). Is er zoiets als een universele kleurencode voor USB kabels ? Waar kan ik dat vinden op internet ? Andere reparatie suggesties ? Harry[b:b3d9984182][/b:b3d9984182] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 Google geeft deze als [url=http://www.pc-active.nl/toonArtikel.asp?artikelID=163]eerste[/url]. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 als je toch gaat solderen kun je toch ook gewoon een nieuwe USB stekker er aan monteren........... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Overigens kan het nooit kwaad een en ander zelf te controleren met bijvoorbeeld een Ohm-meter. Layout van de USB connector heb ik ook nog wel ergens liggen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen