anoniem Geplaatst: 20 september 2003 Delen Geplaatst: 20 september 2003 Hoi, Ik wil 512MB geheugen (DDR400) in m'n nieuwe PC. Nu ben ik van plan om de goedkoopste serie te kiezen van Corsair. Kan ik nu het beste 2 maal 256MB kopen, door dat dual channel ofzoiets? Aangezien ik niet een Twinx-versie vind bij de value-serie, is het wel gewoon mogelijk om 2 maal 256MB uit de value-serie te plaatsen? Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2003 Welk mobo heb je? ondersteund het wel dual-channel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 Jep, de Asus a7n8x deluxe :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 Tegewoordig kun je beter 2x 512 nemen... als je daar het geld nog niet voor hebt, kun je óf sparen, óf 1 reep van 512MB kopen. Mijn voorkeur gaat naar Twinmos, omdat deze reepjes wel extreem hoog kunnen gaan :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 [quote:9a21f13a51="Black Shadow"] Tegewoordig kun je beter 2x 512 nemen...[/quote:9a21f13a51] Ligt eraan wat hij ermee wil doen, er zijn maar weinig appicaties die zoveel geheugen gebruiken. (over games al helemaal niet te spreken). Helaas zijn er wel veel consumenten die achter hetzelfde principe aanlopen, grootste, meeste enz. zonder dat ze het echt gebruiken of zelfs een (zinnig) antwoord zouden kunnen geven waarvoor ze het gebruiken. Zonde als je met mij vraagt...... en ja je kunt ook de value serie nemen, zou wel zorgen dat het twee identieke dimm's zijn. Er word beweerd dat de twinx series speciaal geselekteerd zijn voor dualchannel en dat eventueel iets strakker getimed kunnen worden. Heb zo mijn twijfels over dat verhaal, vind het meer een marketing truc om duurder te kunnen verkopen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen