anoniem Geplaatst: 13 september 2003 Delen Geplaatst: 13 september 2003 Ik wil in een pc met een geintegreerde vga kaart en ander zetten, maart hoe doe ik dit. Moet ik eerst de ene kaart er doen en dan pas via de bios de andere uitschakelen of ....? bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2003 [quote:3a0d15e532="Patdefeij"]Ik wil in een pc met een geintegreerde vga kaart en ander zetten, maart hoe doe ik dit. Moet ik eerst de ene kaart er doen en dan pas via de bios de andere uitschakelen of ....? bij voorbaat dank[/quote:3a0d15e532] precies gewoon de videokaart erin naar de bios en de onboard kaart uitschakelen "disablen" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2003 Het is ook verstandig om eerst de drivers voor de onboard videokaart te vervangen voor die van de standaard VGA videokaart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2003 Check wel of je mobo een AGP slot heeft anders wordt het een PCI versie. Als het AGP is let op of ie AGP2 of AGP4 ondersteund. Veel videokaarten die je nu kan kopen zijn namelijk AGP8x en die werken niet op een agp2x bordje Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen