anoniem Geplaatst: 10 september 2003 Delen Geplaatst: 10 september 2003 De printer werkte perfekt. Doch na enige dagen print de printer, maar staat er niets op het papier. Ook bij uitlijnen doet de printer zijn werk, maar komt er niets op het papier De inktcartridge is net nieuw, en heeft gefunktioneerd. Kan ik iets instellen waardoor het papier beter aansluit op de printkop of iets in die richting? Graag tips die het probleem kunnen verhelpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2003 Heb je iets anders veranderd aan de computer, nieuwe software geinstalleerd of ergens een instelling veranderd?. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2003 Nee, Wel is er een keer systeemherstel geweest. Mij lijkt dat dit geen optie voor het probleem kan zijn. De printer werkt nl. gewoon. Je ziet en hoort hem printen. Alleen staat er niets op papier. Het lijkt alsof de cartrigde verstopt zit, maar die is helemaal nieuw. Of kunnen de connectorpuntjes beschadigd zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2003 Het kan zijn dat het systeemherstel er wel degelijk mee te maken heeft. Ik heb dergelijk probleem wel eens eerder bij de hand gehad en de fout bleek te liggen in het gebruik van een verkeerde printerdriver. Misschien toch een goed idee om daar eerst even aandacht aan te besteden. Succes, Wouter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2003 bij een systeemherstel zijn de drivers van je hp printer er af . dus install ze opnieuw. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen