anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Delen Geplaatst: 9 september 2003 Hoi, Sinds een aantal weken gaat het (muis)pijltje spontaan naar de bovenkant of rechterkant van het scherm bij het bewegen van de muis. Tevens sluiten er dan 1 of meer programma's af. Ik krijg het niet voorelkaar omdat weer goed te krijgen zonder de pc te resetten. Is het verschijnsel bij jullie bekend? Met vr. gr. Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 Om wat voor type muis gaat het? USB, PS2 of misschien serieel :lol: ? Kijk eens bij apparaatbeheer of er geen IRQ conflict is met een ander apparaat. Is er sinds het probleem zich voordoet nieuwe hardware geplaatst? Gebeurt het bij een bepaald geopend programma of willekeurig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 Je hebt gelijk ik ben wat karig met mijn iformatie. Muis is Trust AMI mouse Scroll pro ps2 Best. W2K Wel geeft is er de melding in Eigenschappen voor gebeurtenis: Het gebeurtenissysteem van Com+ heeft een beschadigd IE ventSubscriptionobject gevonden. De object-id (FOE5568F-2037-4C7A-B52F-2FEE79263D5B) is verwijderd door het com+ gebeurtenissysteem. De abbonee ontvangt geen bericht meer wanneer de gebeurtenis optreed. Bovestaande heeft waarschijnlijk (de tijd stond er ook bij)met het probleem te maken. Verder is er een ADSL modem aangekoppeld ,maar bij apparaatbeheer stond direct onder die ADSL modem de ethernetkaart en daar sond inderdaad een rood kruisje in. Wat kan ik met al deze informatie ( en jullie natuurlijk ook) Met vr. gr. Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 Aan het kruisje lag het niet hij was uitgeschakeld........ Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 Maar waar stond/staat dat kruis bij dan? Bij de ethernet kaart van je modem? En jij schreef: STOND uitgeschakeld; nu niet meer dan? En kijk eens in het lijstje van je IRQs (apparaatbeheer;bronnen) Zijn er nog gedeelde IRQs aanwezig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2003 Hoi,ben ik weer Onder Netwerkadapters staat een Alcatel Speed Touch en een Intel EthernetExpress net werkkaart en die laatste stond uitgeschakeld omda ie even niet nodig is, ik dacht even dat het kruisje en foutmelding betrof. En wat de IRQ 's ,er zijn 5 apparaten op no 9 mag dat? Maar niet de muis. P. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen