anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Delen Geplaatst: 9 september 2003 ik moet een nieuwe muis, maar ik ben aan het twijvelen. Als ik een draadloze muis neem wil ik dat er een oplader bij zit. maar van goede (=bekende :wink: ) merken zijn ze erg duur. Maar trust heeft ze ook, maar dan voor weinig geld (in verhouding). wat is jullie ervaring met trust muizen, zijn die goed? of kan ik beter een muis van logitech met draad kopen?! o ja, ik gebruik computer voor games, office e.d. maar ik ben geen hardcoregamer! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 Ik heb nu een draadloze optische van Logitech maar zou de volgende keer een optische met een koordje nemen, al dat gedoe met laders enzo. :lol: Ben niet op de hoogte van de muizen van Trust. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 goedkoop van duurkoop zijn. Voor muizen : logitech (of oem afgeleiden) all the way Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 En een muis aan een draadje kan niet weglopen! :lol: Serieus, ik zou mijn draadloze muis overal neerleggen en dan kwijt zijn. Zie ook de andere topic. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 waarom niet de MX500 van logitech bijvoorbeeld?? http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=3&CONTENTID=4998&countryid=22&languageid=13 [img:096ef94724]http://www.logitech.com/lang/images/0/853.gif[/img:096ef94724] dit is een supermuis (met staart), optisch, met MX engine waardoor ie zeer precies is... en het design is ook nog eens lekker.. heb zelf dan de draadloze versie, maar ik wil niks meer anders.... let wel op; deze is alleen te gebruiken als je muis aan de rechterkant ligt, voor aan de linkerkant is ie niet goed gevormd.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2003 Keb nu een microsoft.. wireless. Werkt perfect. alleen ja het batterijen change zal denk een nadeel worden. (keb m nog niet zo lang) >> als ie niet goed bevalt dan maar nieuwe kopen op de HCC beurs 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2003 Zelf heb ik de Logitech MX 700 + laadstation, en hij werkt perfect Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2003 Ik had een vage Dexxa draadloze muis met laadstation. Deze heb ik onlangs vervangen door de MX-300 van Logitech en het is echt een wereld van verschil, zoveel beter is die logitech. (precieser, beter in de hand, etc) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen