anoniem Geplaatst: 7 september 2003 Delen Geplaatst: 7 september 2003 Onlangs ben ik overgestapt van W98 naar Windows XP. Alles draait als een trein, behalve .....: Na installatie van Win XP start mijn pc op door een modem-ring terwijl dit in de BIOS uitgeschakeld is. Erger nog: Ter overbrugging heb ik een multiboot system gemaakt met W98 en Win XP, en het bootprobleem via het modem doet zich alleen voor als via Win XP het systeem is uitgezet. Uitzetten vanuit W98 of met de power-button, voorkomt het boot-probleem. Wie Oh wie heeft een idee wat er mis is?? (moederbord Intel 820, modem US robotics)(Win XP SP1 nog niet geinstalleerd) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2003 Je hebt blijkbaar een moederbord dat ACPI ondersteunt. Windows regelt daarom het energiebeheer. Schakel bij energiebeheer de slaapstand uit en je pc zal niet meer opstarten als gvolg van een modem ring. Succes, Ben Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2003 Goed idee !!! Maar de optie "slaapstand" wat volgens de help een TAB moet zijn onder Energiebeheer is bij mij net aanwezig. Terwijl mijn systeem WEL ACPI ondersteund ! .... Zijn er ACPI probemen bekend bij Win XP zonder Service Pack ?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen