anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Delen Geplaatst: 6 september 2003 hallo mensen het meest vreemde probleem heeft zich bij mij voorgedaan. ik heb een scsi iomega zip drive geïnstalleerd. ging allemaal goed. tot ik via deze computer de drive wilde benaderen, alleen was er nergens een pictogram te vinden. terwijl de drive wel tussen bij geinstalleerde harware staat. vandaag klikte ik op 1 van mijn netwerk stations (nog steeds gefrustreed door het feit dat de zipdrive niet normaal werkte!) in deze computer en wat gebeurde er hij ging naar de zipdrive toe..... mijn vraag nu hoe krijg ik de zipdrive gewoon met een pictogram van verwisselbare schijf en hoe krijg ik mijn link naar het netwerkstation terug! groeten erik![/img] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Probeer eens SCSI eazy. Greetz bye mike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2003 verder veel meer info meegeven over aansluiten, de scsis adapter, gebruikte scisi-id. Anders wordt het gokken. \ Heb je de drivers van de adapter geinstalleerd, ook aspi drivers, is de zip de laatste in de chain ? Heb je hem getermineerd , Hoe ? Actiev of passive ? Welk merk adapter ? Wat zit er nog meer in je pc. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen