anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Delen Geplaatst: 6 september 2003 Ik heb een Samsung cd-r/rw SW216B (16/10/32) brander in mijn pc zitten, ik heb hem volledig geinstalleerd geleverd gekregen, maar als ik nu cd's gaat branden met nero, dan duurt het heel lang dat de cd is gebrand, of blijft heel vaak hangen. Waaraan kan het liggen, want mijn brander is haast nooit gebruikt. Kan iemand mij misschien helpen, bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Trek je PC eens open en kijk of er een sticker op de brander zit waarop staat "refurbish" dan is het een op gelapte brander. Is mij ook overkomen. Na een paar maanden was de brander hopeloos overleden. Tip: maak eerst een immage van wat je wilt branden en brand vanf de immage, wil nog wel eens helpen Greetz bye mike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Als je gebruik maakt van Windows XP, zou ik de brander van XP zelf even uitschakelen. Start - Uitvoeren - services.msc intikken. De COM-service voor IMAPI cd-branders zet je op uitgeschakeld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen