anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Delen Geplaatst: 5 september 2003 ik zit te twijfelen tussen de inspire 6.1 en de logitech z640. deze speaker sets woorden aangesloten op een audigy2 kaart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2003 ff kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zondermeer inspire 6.1 Prachtig in een woord of was het word? inspire 6.1 is gewoonweg, kortom goed. Mooi laag, best strak, midden is altijd goed en hoog is erg goed. Zelf heb ik JBL 5.1 sys met subW maar ben een beetje jaloers op de inspire 6.1. FF sparen! Greetz bye mike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2003 hmmz... ik heb namenlijk zelf veel goede berichten over de z640 gehoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2003 Ik zou zeggen: ga beide sets beluisteren, dan kun je aan de hand van je eigen smaak de keuze bepalen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2003 is het voor deze sets trouwens de moeite waard om een audigy 2 te kopen of kan ik net zo goed een audigy kopen. want als het enigste verschil is dat de audigy 2 6.1 geluid ondersteund. ga ik voor de audigy kaart met de z640 boxenset. dat scheelt namenlijk wel een hoop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 ik heb bijde sets beluisters en ik denk dat het de logitech z640 word want ik hoorde nou niet echt veel verschil tussen het geluid en de logitech is een stuk goedkoper dus word het die. nu zit ik alleen nog met de vraag over de geluids kaart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Tip: Sluit hem aan op je bestaande installatie of koop er een indien mogelijk. Heb heel wat speakersetjes vvor de computer versleten (meestal om m'n minidisc of discman op aan te sluiten), en die dingen geven maar "redelijk" geluid, je blaast ze zo op, en kabeltjes zitten ook nog eens geintegreerd (vaak), En dan heb je een breukje. Volgende setje maar weer. Heb de boel hier op een 10 jaar oud topsysteem aangesloten. dolby is mogelijk. Heb 'm daar niet op ingesteld vanwege de rare inrichting van de woonkamer (pijpenla). Gewoon 4 spkrs. Wel: Perfect geluid, kan alles ermee doen. Afstandsbediening zit erbij, enz... Mocht je geen goed audiosysteem hebben: Zoek een 2e handsje en goede, [b:dfd9886f6f]houten[/b:dfd9886f6f] speakers. Want die plastic troep is niet om aan te horen. Da's mijn mening. Kan zijn dat je het niet mee eens bent. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2003 ik heb nu de inspire 5.1 set gekocht. maar wie kan nou antwoord geven op mijn vraag welke geluids kaart kan ik het beste nemen. en ziter nou veel verschil tussen een audigy en een audigy 2?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen