anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Delen Geplaatst: 3 september 2003 Ik heb bovenstaande brander gekocht, maar werkt niet. Wanneer ik met Nero 6.0.0.15 een cd wil branden dan gaat het branden tot 8% en verder niet. Het maakt niet uit of je van CD naar CD wil kopieren of van disk naar CD. Wie weet wat dit kan zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Als iets niet werkt als je het net hebt aangeschaft zou ik ermee terug gaan. Antwoord op je vraag is moeilijk te geven; bijvoorbeeld; Beveiligde cd? Merk van de cd? Heb je al met de brander een te kopieren cd laten inlezen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Staat DMA wel aan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2003 wisja, DMA staat aan. Wanneer ik nero verwijder en ik zet er nero 5.5.10.50 op dan gaat het systeem meteen hangen, ik had taskmanager open staan en zag dat de cpu 72 % was en pagefile 202 MB van de 512 MB, dit is dus het probleem niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen