anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 ik wil graag een S-Ata schijf kopen op m'n ASUS P4C800Deluxe mobo moeten er meteen 2 ? of kan er ook 1 in ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 er kan ook gewoon 1 hardedschijf in als je een raid setup wilt hebben moet je er wel 2 hebben Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Er kan ook gewoon 1 Sata hardeschijf op worden aangesloten. Wil je gebruik maken van Sata-Raid dan heb je er 2 nodig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 en wat is het verschil? heeft het erg veel gevolgen op snelheid? of kan ik tog beter 2x maxtor 80gb 8mb cache kopen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 je hebt 2 versies van raid bij de ene versie slaat elke hd een helft van de data op en wordt dat tegelijk van de hd af gehaald waardoor het sneller gaat (preciese werking weet ik niet) bij de andere versie wordt op bijde hd's het zelfde opgeslagen zodat als 1 van je hardeschijven crashed de ander alle data nog heeft, dit werkt overigens niet tegen virussen want die worden dus op bijde hardeschijven geplaatst Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 k.. dan doe ik 2x western digital raptor 36.7 gb 10000rpm maar uhm...let nou es precies uit wat S-ata-Raid is please? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Lees dit eens door: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=94481 Hier word het verschil tussen P-ata en S-ata uitgelegd. Serial Ata Raid werkt overigens volgens het zelfde principe als gewoon Raid-0 of Raid-1 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen