Ga naar inhoud

HP Scanjet 3300 C en XP werken niet samen


Aanbevolen berichten

Ik heb de scanner al langer. Hij deed het prima op mijn vorige systeem met 98SE. Nu ik een nieuwe computer met XP heb, wil hij niet meer. Ik heb de aangepaste XP driver en Precision scan LT programma voor XP gedownload en geinstalleerd. Maar hij blijft niet reageren. Ook niet met de standaard XP driver. Ik heb overigens een soortgelijk probleem met mijn printer, ook een HP. Hij print wel, maar de hulpprogramma's werken niet. Lekker spul dat HP. Kan iemand mij helpen? George
Link naar reactie
Hoi...., Ik heb een HP 3300c en heb'm prima aan de gang gekregen. Wat je moet doen is eerst de originele software installeren en daarna de XP update die je van HP hebt gedownload er overheen zetten. Bij mij draait ie als een zonnetje onder XP. Van een andere (engelstalige.. ) forum : All the trouble I had ( and many other people as well) trying to get the sj650en.exe file to set up the scanner software properly for the HP Scanjet 3300c, and it has finally been resolved. A knowledgeable person at HP support called Kerry hit the nail right on the head! What many people do not know is that when you run the self-extracting zip for the scanjet setup, it automatically unzips various files and folders into a folder it creates called Sj650 and then proceeds to run the WRONG setup file for XP. Instead of letting the self extractor automically launch the process, navigate to the sj650 folder manually on C: drive, open this, ignore the first setup file you see and instead open the ENGLISH folder. If you then run setup from there, installation is hassle free. Thanks, Kerry! Hoop dat je er wat mee kunt... succes...! ps. : Laat ff weten of 't gelukt is..., en zoja hoe...!!
Link naar reactie
Hier het zelfde probleem. Zelfs met een schone installatie en originele driver cd voor XP, krijg ik het niet aan de praat. Ik krijg het aan de praat voor een dag. Dan is de pret over, bijkomende ellende is bovendien dat de pc niet afgesloten kan worden. Dankzij dit forum ben ik bij Vueprint (BeeldVue in het Nederlands) terecht gekomen. Ondanks dat de HP 3300c niet ondersteund wordt draait het toch als een zonnetje zonder enig probleem. http://www.hamrick.com/upg.html
Link naar reactie
Bij mij het zelfde verhaal de scanner doet het wel met de update van hp maar als je een keer opnieuw opstart is het afgelopen en doet hij het niet meer. Ook niet als ik handmatig installeer zoals hierboven genoemd. Hij doet het overigens prima met de xp wizard zij het met wat minder opties als de hp software. Ik heb er mee leren leven. Groeten snameroc
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...