Ga naar inhoud

Bios password kwijt


Aanbevolen berichten

Je kan ook proberen de batterij er een poosje af te halen, dat kan heel kort (een paar minuten), als dat niet helpt moet je hem er 24 uur aflaten, maar dan ben je echt alle instellingen kwijt. Ook een mogelijkheid is een bios passwordcrack probeer deze eens http://www.surferie.net/donny/files/BIOS320.EXE (at your own risk), ik heb het zelf nooit gebruikt.
Link naar reactie
[quote:7b7bf09aae="Sellis"] P.S Een wachtwoord uit je bios kan ook met het progje CRCKMOS[/quote:7b7bf09aae] Of je haal de batterij er voor een half uurtje uit. Of de beruchte clear CMOS jumper omzetten natuurlijk. En het weggooien van een mobo als je pc nog wel opstart en je je diskette station nog kan benaderen vind ik echt zonde. :cry:
Link naar reactie
Kast moet open e.d. Dat vind ik lastiger dan even een programma runnen. Het is een heel klein progje van enkele kb's. Zet het op een bootable flop, start daarmee op en voer het programmaatje uit. Meerderen op dit forum hebben het al geprobeerd en het heeft nog altijd gewerkt. Probeer het zelf maar eens uit. Ik heb het per mail naar je toe gestuurd. Laat me wel even weten wat je er van vindt. Groeten RS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...