Ga naar inhoud

Bij partitie formateren loopt PC vast


Aanbevolen berichten

Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen, maar iedere keer wanneer ik in Me mijn HD Maxtor 40 Gig probeer te formatteren loopt de pc vast en moet ik rebooten. Ook de installatie van XP loopt vast op het moment dat deze waarschijnlijk de mbr wil aanpassen. Ik heb een A7v333 raid op ide 1 een WD 40 gig op master (5400 rpm) (met 3 partities) een maxtor 40 gig op slave (7200 rpm) (met 3 partities) op ide 2 Een creative encore 6x DVD Een A-open 52x 24x 52x Die Aopen ziet nero 5.5.9.0 ook niet![/quote]
Link naar reactie
[quote:bd6f889388="BrigitteW"]Probeer het eens met een opstartdiskette. Als je die niet hebt, kun je 'm halen op http://www.bootdisk.com. Je hebt een 98-bootdiskette nodig.[/quote:bd6f889388] Dat is nu juist het probleem. Het lukt wel met een diskette, maar niet onder Windows Me. En dat stoort me mateloos. Ik heb 'm intussen wel geformaterd, maar Windows XP kan ik nog steeds niet installeren omdat deze vast loopt, zodra de schjf benaderd wordt. De overige partities zijn prima benaderbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...