Ga naar inhoud

Xp 2000+ (kan iemand even beoordelen?)


Aanbevolen berichten

Ik zou graag willen weten wat er aan deze samenstelling nog beter kan/ ofdat de koeler en de voeding goed zijn. Naar mijn mening ziet het er mooi uit, alleen zou ik die HD vervangen voor 7200rpm. Zelf weet ik niet zoveel van voedingen en koelers dus... ohja, die videokaart kan ook nog wel beter, maar ik denk dat ik ut2003 er wel lekker mee kan lopen. Dit is een aanbieding van www.sallandautomatisering.nl €700,- Ik zeg het alleen maar even voor mensen die er wat in zien. Processor AMD Athlon XP 2000+, 266Mhz, SocketA Koeler Spire whisperrock 2 Moederbord ECS K7VTA3 3.0 KT333 Geheugen Dane-Elec Dimm 256Mb DDR SDram PC2700 Videokaart Club3D Geforce 4 ti 4200 64MB TV-out Geluidskaart Onboard geluidskaart Harde schijf Maxtor fireball 3 30 gb / 5400rpm CD-ROM Aopen 52 speed Floppy drive 1,44MB Sony Behuizing Rainbow MG 350 wat Speakerset 120 watt pmpo Toetsenbord Sweex/Safeway SW10 Muis Sweex/Safeway SW-3DS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...