Ga naar inhoud

USB werkt niet


Aanbevolen berichten

ik heb vandaag een phillips webcam gekocht en is (duh)USB nou ik start me compu op en installeer (heel traag laadprogramma)de camera maar dan vraagt die me camera in de poort te doen (de 2 poorten zitten in het moederbord geïntegreerd)en dat doe ik maar er gebeurt niks en ik doe cancel en ik reboot maar dan vraagt ie het weer en doe het weer (weer niks)en ik doe er dus uit een andere compu een USB-hub/kaart via PCI in en die daar de camera in en dan reageert met nieuwe hardware gevonden :Standaard OpenHCD USB-host-controller en daarna USB Root Hub en hij start normaal op maar ik ga naar apparaatbeheer en zie dat de camera er niet in staat en de andere 2 wel ,maar de root hub is in conflict:code 2 ik klik op stuurprogramma bewerken en dan vraagt ie naar w98 cd en dan komt er zo'n schattig ,leuk, blauw scherm tevoorschijn en zegt fatale uitzondering op oe of zoiet met ntkern en ik word dus gek.Nog vragen?ik wel, wat moet ik doen? :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...