Ga naar inhoud

copyeren on fly


Aanbevolen berichten

Probleem: on the fly duurt 20 min met veel buffers underun(Copy wel goed ),blijft wel op 12 speed staan,dus krijgt niet snel genoeg de data.WinonCd-Clone CD en Nero maakt niet uit.Kan de opstelling (nieuwe langere kabel) wel aanpassen, maar het werkte jaren goed(met 2hd-2CD) MB P4S533--channel I- 2x HD Plextor 12x channelII - Brander op master/DVD-Cdromdrive op slave 3 voorgaande MB's nooit problemen met on fly in deze opstelling In de Bios alles goed --PIO 4. SyS IDE drivers zitten er op Systeem XP Aaaaih, sorry moet op de ander afdeling zijn (even overzetten, please)
Link naar reactie
[quote="gerben"]Als je on-the-fly wilt kopiëren, kun je beter de cd op ide0 en de cdr op ide1 aansluiten, zitten ze elkaar niet in de weg. Als je niet wilt sleutelen, kun je denk ik beter met een image werken.[/][quote] Tuurlijk kan ik dat doen,maar daar gaat het mij niet om.Ik wil graag weten waarom hij het bij dit mobo niet goed doet. De PCboer snapte er ook niks van .Nero vertelde mij (vorige mobo's) dat de drives verkeerd zaten,maar hij brandde ze wel mooi in 7 min.[/quote]
Link naar reactie
On the fly is niet raadzaam, ben ik zelf ook meerdere keren mee op m'n bek gegaan. Ik gebruik Clone CD in combinatie met ClonyXL. ClonyXL maakt de instellingen en clone CD ript naar bestand. Dat brand ik vervolgens weer. Loopt het rippen vast dan is er geen cd naar de haaien :wink: En... zeg niet dat het niet te kopieren is, pas als ik zeg dat het niet te kopieren is, dan is het niet te kopieren. :lol: :D Greetz Mike
Link naar reactie
Je hebt je mobo vervangen dus. Heb je daarna windows opnieuw geinstalleerd ? Meestal is dat de de enige goede weg, alhoewel het soms goed gaat. Als je niet opnieuw hebt geinstalleerd (format c:) zou dat een hele goede reden kunnen zijn. Ikzelf heb geen XP, maar welke versie van winoncd en nero gebruik je ? Toch niet de "oude". Voorzover ik weet moet je de laatste versies hebben opdat ze onder XP goed functioneren en je moet ook de bij XP geleverde brander software van Bill Gates deactiveren.
Link naar reactie
[quote:4c55bb03f7="stelf01"]Tuurlijk format C.Zelfs Fdisk.want ik wou van die dualboot af.Gebruik dezelfde brandprograms met dezelfde versie nr. Het blijft voor mij een raadsel.[/quote:4c55bb03f7] Deze versie's : zijn ze wel geschikt voor XP ? Daar zou het ook aan kunnen liggen. zie vorige post Ben het eens met je : on the fly zou moeten kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...