anoniem Geplaatst: 19 mei 2002 Delen Geplaatst: 19 mei 2002 Ik ben van plan om een digitale camera aan te schaffen via een webshop. Na diverse sites bezocht te hebben kwam ik bij Camfilm uit, de prijs scheelt toch gauw €100. Nu wil ik graag weten of iemand al eens iets gekocht beb bij deze webshop en of dit een beetje vertrouwd is, dit wordt namelijk de eerste keer dat ik iets via internet koop en ik ben daar toch een beetje huiverig voor. De camera wordt waarschijnlijk een Canon digital Ixus-2, heeft iemand hier ervaring mee , met het vorige model dan misschien omdat deze net uit is. Vriendelijke gr; Jos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2002 moet geen probleem zijn. canon zelf geeft goede service. ik heb zelf al jaren een digitale camera van canon, absolute top! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2002 Als je toch online bestelt, kan het nog wel een stukje goedkoper dan Camfilm... :) http://www.tweakers.net/pricewatch/27119 Groetjes, Pieter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen