anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Delen Geplaatst: 18 mei 2002 Wie kan mij vertellen op welke wijze ik het beste mijn videobanden op CD-rom kan branden, zodat ik ze enerzijds op de PC kan bekijken en evt. bewerken, en anderzijds een onvermurwbare kopie behoud. Graag jullie reacties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2002 Voor het behandelen van analoge videobeelden hebben Pinnacle en Pyro uitstekende oplossingen. Dwz gecombineerde hardware-software paketten, bestaande uit een PCI kaart en montagesoftware. Wil je ook digitale beelden gaan bewerken, dan is een gecombineerde digitaal/analoog PCI kaart de beste oplossing, maar wel wat duurder Een aanrader hiervoor is Pinnacle. Eddy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2002 nog even onduidelijk voor mij op welke wijze ik de videorecorder op mijn pc aan moet sluiten wie heeft hier nog een antwoord op? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2002 Kijk ff op deze site en je weet alles. Systeem benodigheden, aansluit mogelijkheden, prijs enz enz. http://www.pinnaclesys.com succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2002 Inderdaad interessante site, maar als ik het goed gezien heb staat daar alleen maar allerhande interessante info over te verkopen produkten op en niet zozeer een uitleg over hoe het werkt. Dus reacties blijven welkom! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2002 [quote:a763ccda29="Knobi"] een uitleg over hoe het werkt. Dus reacties blijven welkom![/quote:a763ccda29] wat bedoel je precies. Je wil echt weten HOE het allemaal werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2002 Gewoon op dit forum zoeken en met Google zoeken in NL pagina's, dan vindt je vast wel wat. Maar in het kort :cry: Snelle PC met een hele hele grote harde schijf. Minimaal een TV kaart om je video te capturen Caputre software bv Virtual dub AVI naar mpeg kan via TMPGenc software Brander met bv Nero ik neem aan dat je standalone dvd speler hebt, die moet wel cd-r en cd-rw aankunnen. Verder is het dan een kwestie van proberen 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen