anoniem Geplaatst: 13 mei 2002 Delen Geplaatst: 13 mei 2002 Ik ben het verloopstekkertje voor mijn Xircom creditcard ethernetadapetrkaart kwijtgeraakt, weet iemand waar ik makkelijk een nieuwe kan regelen,liefst in een winkel(keten).(omgeving amersfoort) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2002 :o [color=brown:3bade244b8][/color:3bade244b8] Kijk eens bij Conrad; http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/index.cgi Is meen ik gevestigt in Twente of de Achterhoek Moet je ff door hun site fietsen Gr. Drifter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2002 Als je dat ding kwijt bent, kun je net zo goed een nieuw kaartje kopen. Fabrikanten leveren zo'n ding niet of pas na veel moeite uit, en de kosten die je eraan maakt wegen niet op tegen een nieuw kaartje van 50 euro. Jammer, maar helaas, ik heb hetzelfde gehad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2002 Nou, da's niet helemaal waar. Ik had m'n kabeltje kapot gemaakt, en ik kon gewoon een nieuwe kopen voor iets van € 20 bij een plaatselijke winkel. Deze had er toevallig een paar in voorraad omdat die dingen wel vaker kwijt raken of kapot gaan. Het is in ieder geval de moeite van het proberen waard. Succes! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen