anoniem Geplaatst: 12 mei 2002 Delen Geplaatst: 12 mei 2002 Lukt het mij om een hp vectra xa pen pro 200mhz in een kast van de compaq 4540 presario amd k5 233mhz mmx te plaatsen en vice versa?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2002 Als beide kasten van AT formaat zijn dan kan het zonder problemen. Als éen van beide ATX is (niet waarschijnlijk) dan kan het in ieder geval niet vice versa. Wat wel een probleem zou kunnen zijn is dat grote OEM's soms afwijken van de standaarden. Dell pc's volgen bijvoorbeeld niet geheel de ATX standaard, ik weet niet hoe het zit met oude Compaq of HP pc's. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2002 Tis compaq en HP, dat zijn geen standaard AT kasten vaak, maar op maat gemaakte systemen. Ik acht de kans dat het niet gaat lukken dan ook vrij groot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2002 oke,thanks!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen