anoniem Geplaatst: 10 mei 2002 Delen Geplaatst: 10 mei 2002 Deze kaart krijg ik niet ge-installeerd onder XP. Lijkt wel een probleem met beschikbare com-poorten. Hoe kan ik dit het beste oplossen. Onder '98 geen probleem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2002 http://www.e-tech.nu, en dan de MOXP driver voor jouw modem werkte bij buurman. support, downloads, PCI56MO, gebruiken!!!! PCI56MO PCI-modem Motorola modem Aansluitingen voor hoofdtelefoon / speakers en microfoon Motorola modem Connectors for voice and microphone Bestand: File: Versie: Version: Opmerkingen: Remarks: Driver, Windows 95 / 98 (ME) Universal build 80.5, 19 July 2001 Eerst oude driver verwijderen via Configuratiescherm -> Software, of via 'Motorola / SM56'. Remove current driver first, at Control Panel -> Software, or 'Motorola / SM56'. Driver, Windows ME Universal build 84.41 Eerst oude driver verwijderen via Configuratiescherm -> Software, of via 'Motorola / SM56'. Remove current driver first, at Control Panel -> Software, or 'Motorola / SM56'. Clean-up utility, Windows 95 / 98 / ME 2 January 2001 Klik hier voor de bijbehorende documentatie Click here for documentation Driver, Windows NT4 Build 83.6, 2 Jan 2001 - - Driver, Windows 2000 Build 83.28, 2 Jan 2001 - - Driver, Windows XP 1 nov 2001 Bij sommige modems met SPK and MIC aansluiting dient u QoS bij de inbelverbinding uit te schakelen Disable QoS in dialup-networking for some models with SPK and MIC connecto [ Dit bericht is bewerkt door: piepenbm op 2002-05-12 08:38 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 Dit modem heb ik ook en heb ook hetzelfde probleem gehad, ik heb van 3 verschillende merken modems drivers geprobeert die voor win Xp geschikt zijn. Die van E - Tech werken idd prima, als je tenminste de drivers kiest die bijj het goedkoopste modem van e - tech hoeren. Die chip op dat modem is gelijk aan die op de motorola kaart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2002 Ik heb em bij tweakers.net weggehaald "56 PCI" o.i.d. Lukte eerst ook niet. Gaf bij de installatie ook aan dat hij niet ondersteund werd maar toch doorgegaan. Anders eerst alle hardware, soundkaart, tv-kaart of andere kaarten eruit halen en eerst het modem. Daarna de rest er weer bij in zetten. suc6 8) pff.. warm hier..... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen