anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Ik zit met het volgende probleem: Mijn muis van Logitech (PS2 met scrollknop) werkt prima. Mijn vader heeft dezelfde muis die op zijn eigen PC correct functioneert, maar deze functioneert niet op mijn PC. Ik heb tevens een kindermuis (ook PS2) en deze doet het op mijn oude PC wel, maar op mijn huidige niet. De contactpuntjes zijn allemaal identiek. Een driverprobleem kan het m.i. niet zijn omdat mijn vader eveneens een Logitechmuis heeft. Weet iemand hoe het in vredesnaam kan dat de muis van mijn vader en de kindermuis niet werken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Mijn systeem is overigens dualboot. Onder W-ME en W-XP hetzelfde probleem! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Ik zou de muis verwijderen uit systeembeheer, de computer afsluiten, muis aansluiten en opnieuw opstarten. Ik zou niet zomaar andere hardware aansluiten, ook al is het van hetzelfde merk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 Heeft helaas niet geholpen. Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 Heb je ook opnieuw geinstalleerd, dwz de drivers? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2002 Verwijder eerst eens alle 'oude'muisdrivers en installeer daarna de nieuwe. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen