anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Ik had ergens vandaan een redelijk nieuw spel gehaald, freedom force, het enige probleem was dat mijn computer na tussen de 5 en 30 seconden ineens reboote. Na de instelling in win2k veranderd te hebben kreeg ik een blauw scherm met daarin dat mijn videokaart driver was gecrasht o.i.d. Toen las ik hier iemand die problemen had gehad met zijn MSI programmaatjes die de temperatuur weergaven. Ik deze dus uninstallen, en daarna deed het spel het goed... voor 1 keer. Toen ik de volgende dag het weer even wou spelen gebeurde precies hetzelfde, een blauw scherm... kan iemand mij hiermee helpen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Heb je al geprobeerd om een video-driver te installeren? Dat wil wel eens helpen! :razz: Wat voor video kaart heb je? Draai je onder Windows XP ? _________________ Emiel [ Dit bericht is bewerkt door: Tweaky op 2002-05-05 17:47 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Een Asus V7700 Deluxe en ik gebruik de laatste Asus drivers voor Windows 2000. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen