anoniem Geplaatst: 4 mei 2002 Delen Geplaatst: 4 mei 2002 Er schijnt een internet computerwinkel te zijn die Einsteyn Computers heet (ik weet overigens niet of het zo goed is geschreven). Ik kan daarvan echter niet de URL vinden. Kan iemand die doorgeven? PaulusP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2002 http://www.eynstein.nl Prima shop, al jaren zeer goede ervaring mee !! (doe de groeten aan Noud :wink: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2002 HJS, Bedankt voor je snelle antwoord! (zeker gelet op het tijdstip) PaulusP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 No problem. Hebben we wel over voor Noud, is een toffe gast. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Zeker weten, hij geeft goede adviezen en is supersnel met mail en belt als iets niet op voorraad is netjes even op :smile: Kortom eynstein is een supershop en Noud een supergozer :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 N.a.v. bezoek aan site: Waarom heeft ie eigenlijk geen rambus-mobos? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Jammer dat ze geen DVD+RW producten in het assortiment hebben. De mededeling dat hier nog geen standaard in is, lijkt me een beetje achterhaald DVD+RW is volgens mij de standaard geworden op het gebied van DVD schrijvers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Kreeg overigens wel snel bericht van ze omtrent mijn DVD+RW vraag. Daar is ook wat voor te zeggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 [quote:a3dc41b3b1] Op 05-05-2002 11:39 schreef FlvanSon: N.a.v. bezoek aan site: Waarom heeft ie eigenlijk geen rambus-mobos? [/quote:a3dc41b3b1] Heb ik hem een keer gevraagd, alleen toen had hij toen ff geen tijd voor antwoord, zal het morgen nog eens vragen. De laatste tijd is hij wel regelmatig met de P4 Northwood aan het stoeien, probeert een goede combinatie te vinden van een P4 en een mobo welke flink kan overklokken. :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Ik heb ze toevallig van de week een mailtje gestuurd omdat ik hun site zo mooi vond. (okee, off topic, maar ik wilde het gewoon even kwijt :# ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Antwoord op de vraag: [quote:479546fe10]Gezien de lage aantallen in verkoop/vraag van P4 (in het algemeen) en de veel verschillen de mogelijkheden (S423/478 met rimm, ddr en sdr) gekozen voor een beperkt assortiment... (Deze week komen nog de abit Maxjes binnen) Overigens: de abit BD7 met bios update (beta versie) icm de P4 Northwood werkt perfect![/quote:479546fe10] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Heeft 't dan nog wel nut om een hoge(2,0GHz>) P4 aan te schaffen met DDR-geheugen? Lijkt me dat er zo meer mensen geneigd zijn een AMD aan te schaffen(en het prijsverschil om te zetten in extra geheugen). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen