anoniem Geplaatst: 3 mei 2002 Delen Geplaatst: 3 mei 2002 Ik heb de cd van windows xp gekocht maar mijn cd-key werkt niet. Hij zegt dat de productcode ongeldig is. En nu zit ik wel met een probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2002 Daar kun je het beste Micro$oft voor bellen, die helpen je dan door de productregistratie heen. Als ik het goed heb is daar een speciaal tel-nr voor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2002 terug gaan naar winkel waar je die cd hebt gekocht kan ook heel goed helpen. Daar moeten ze ook de juiste key hebben... of evt. nieuwe cd met goede key leveren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2002 Ik heb al vele tientallen mensen aan de lijn gehad die er van overtuigd waren dat de code op de CD fout was. Ik heb echt nog [i:b3cf164ee8]nooit[/i:b3cf164ee8] meegemaakt dat dat ook inderdaad zo was. Altijd bleek het een leesfout te zijn, veroorzaak door de slecht leebaarheid van het gebruikt lettertype. Bijvoorbeeld de 0 en O, G en Q, B en 8 enzovoorts. De stickers worden door een computer gegenereerd en zoals je weet maken computers nooit fouten, zeker niet bij Microsoft :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2002 misschien is je cd-key al eerder gebruikt door iemand anders (zie oude topic over XP cd-key hack). Als het zo is.....bummer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen