anoniem Geplaatst: 2 mei 2002 Delen Geplaatst: 2 mei 2002 Ik heb een HD van 15 Gb opgedeeld in 4 parties. 3 van 4 en een met de rest welke ik als C gebruik. Nu geeft windows verkenner aan dat ik op bv E nog 500 MB van de 4 Gb over heb. Als ik iets naar E probeer te copieren krijg ik echter de melding dat de disk vol is. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan?? Alvast dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2002 Er is waarschijnlijk een keer een bestand verwijderd, maar toch weer niet helemaal. Laat scandisk op die partitie los en dan zal het probleem waarschijnlijk wel worden opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2002 >>3 van 4 en een met de rest welke ik als C gebruik<< Je eerste partitie is altijd c!. Dus het kan nooit geen "rest" zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2002 Scandisk heeft gewerkt. Bedankt voor de tip.:smile: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen