anoniem Geplaatst: 30 april 2002 Delen Geplaatst: 30 april 2002 op een pentium IV heb ik overlaatst een ISDN-kaartje (PCI) geïnstalleerd, sindsdien sluit die PC nie meer af, zou da iets te maken hebben met een setting in het BIOS? Of ligt het probleem bij Windows, want het gebeurt alleen als er op het internet gesurft is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2002 Ligt aan windows, Moet je ff een shutdown patch downloaden van http://www.Microsoft.com/downloads Wanneer die is geinstalleerd doet alles het weer en sluit hij ook weer af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2002 Niks te vinden van downloadpatch op die site Thanx anyway Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2002 welke windows versie heb je precies??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2002 Windows millenium. De pc (een compaq) gaat blijkbaar in de slaapstand. Maar om terug in windows te geraken moeten we de pc volledig uitschakelen door een 4-tal seconden de aan/uit knop ingedrukt te houden. Dan pas kunnen we de pc terug opstarten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Ik heb precies zelfde probleem, alleen met PCI videokaart in WindowsME Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Het probleem ligt bij Compaq. Het uit slaapstand komen werkt bij heel veel PC's van compaq niet goed. Het verschijnsel ontstaat kan al van het begin aanwezig zijn maar kan ook ontstaan als er nieuwe hardware is toegevoegd. Het verwijderen van de hardware bied dan geen oplossing meer. Dus uitschakelen van de slaapstand is de enige oplossing Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2002 Kijk even op de site van Compaq voor een bios-update. Volgens mij heten die bij hen ROMPAQ's. Zulke problemen worden veelal via een update opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2002 Het probleem is reeds opgelost. In de eigenschappen voor energiebeheer stond de slaapstand ingeschakeld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen