anoniem Geplaatst: 28 april 2002 Delen Geplaatst: 28 april 2002 Aangezien ik die toetsenborden heel prestigieus uitzien vind en ze zijn een plezier om op te tikken -- wil ik zon tikplank hebben. Een probleempje - ik heb een pc. Mijn vraag is dus -- kan ik zo'n kutding op mijn pc aansluiten? Ik zou het echt niet erg vinden als er een paar toetsen het niet doen ofzo, als de letters en cijfers maar werken. BVD op deze nogal wat rare vraag Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2002 Tja, ik zou zeggen dat het niet kan. Maar wat let je om dat zelf uit te proberen. Even uitzoeken wat de aansluitingen zijn, kijk bijvoorbeeld eens op: http://www.technick.net Eventueel een verloopsteker maken, en kijk maar wat er gebeurt. Natuurlijk wel op eigen risico. Ik weet dat Elektuur ooit een afstandsbediening ontwerp ontwikkeld heeft, dat was gekoppeld aan de toetsenbord aansluiting. Voor zover ik mij herinner, was dat ontwerp geschikt voor een PC als een Maccintosh. Dus ja misschien vallen de veschillen best mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2002 het kan toch niet zo'n probleem zijn er een nieuw ps/2 stekkertje op te solderen en eventueel de belegging van de pins aan te passen....? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2002 Zijn er MAC toetsenborden met een USB aansluiting? Dat zou het eenvoudigst zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen