anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Delen Geplaatst: 27 april 2002 Mijn harde schijf heb ik zonet moeten formatteren en nu probeer ik alle programma's weer te installeren. Zo ook de HP cd writer 8200. Dat ging goed maar toen ik het programma wilde openen kreeg ik de opmerking: geen ondersteund CD-R/CD.RW station en kan de computer geen stuurprogramma vinden. Ik gebruik Windows 98. Wie kan mij in lekentaal vertellen wat ik moet doen? Alvast heel erg bedankt. Margriet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 En om welk programma gaat het? Of is dat de naam van het programma :HP cd writer 8200 Probeer in ieder geval eens het programma te updaten. _________________ Surf Big or Go Home [ Dit bericht is bewerkt door: JP-Sjonnie op 2002-04-27 20:51 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 Heb je wel een CD-brand programma geïnstalleerd? Zoals WinOnCD, Nero, Easy CD Creator of nog iets anders? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen