anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Delen Geplaatst: 27 april 2002 wat kan ik het beste doen een nieuwe behuizing kopen (met voeding en al) of mijn voeding weggooien en een 300 watt voeding kopen?????? (dit omdat ik ga upgraden naar een amd athlon xp 1900+ en ik nu een p3 500 heb) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 Als je tevreden bent met je huidige kast zou ik alleen de voeding vervangen, als je klachten hebt over de kast is dit een goede gelegenheid om 'm te vervangen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 Ik denk dat je beter een voeding apart kunt kopen, de meeste voedingen in kasten zijn niet van de beste merken...... Tip: enermax Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 ok bedankt maar dat is dan toch ook automatisch goedkoper (als je goed gaat zoeken) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 Meestal scheelt het niet zo heel veel. Ik heb zelf een bigtower met een 300 watt voeding. dat ding kostte EUR 110 oid (dacht ik) De voeding zelf kostte los iets van EUR 85,- (een echte A-open voeding, athans met de sticker van A-open erop). Ik had dus voor maar een paar tientjes meer een mooie kast. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 ja ok maar die paar tientje kunne voor mij heel erg veel uitmaken (ik verdien niet zo veel als 16-jarige) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 Als je kast goed bevalt het geld in een kwaliteits voeding steken, je hebt al een Enermax 350watt voor € 70,- bv. Die € 85,- voor een AOpen is veel te veel. Wil je toch een nieuwe kast met een redelijk goede voeding, zoiets als een AOpen H600A is wel een mooie kast voor een relatief laag bedrag (€ 100,- incl 300watt voeding). Bedenk wel, een goeie kast en PSU overleven meerdere pc systemen (althans hier), dus liever wat meer uitgeven waar je weer een paar jaar plezier van hebt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen