anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Delen Geplaatst: 27 april 2002 win98se systeem start niet meer op. met fdisk zie ik dat de fat32 weg is er staat "system unknown", misschien door defect mbr of virus. Is er een manier om dit te herstellen zonder de data te verliezen. alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 Ik weet zelf geen manier om zonder data verlies dit weer terug te halen. Denk je zelf trouwens aan een virus? Wanneer deed hij het, toen je opnieuw opstarte na een koude start, warme start? Heb je de HD uit de kast gehad? of heb je er op de een of andere manier mee geschud? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 Het is niet mijn systeem, maar van een kennis preciese oorzaak en tij onbekend. Heb echter inmiddels de zaak kunnen recoveren. door HD in andere computer te hangen, en met proggie Lost & Found de data kunnen redden. deze data is nu naar de andere HD geschreven. de foute HD moet nu wel opnieuw worden geinstalleerd, maar de persoonlijke data is gered. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 Gelukkig dat dat de oplossing is geweest. Veel succes ermee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen